dimecres, 22 d’abril del 2009

Canvi de nom al bloc

Aquests dies m'he pensat de canviar el nom del bloc, ja que el tema d'Històries Santsenques ja el trobo molt passat, tot i ser bona idea... ja que la vaig copiar d'Històries Manresanes, d'un company d'història a la UB, en Jordi.
D'altra banda, m'ha agradat molt el nom del bloc de l'Agus, amb Memòria de Sants.
Entrant aquest últim temps, també m'he volgut centrar en la història de la gent del barri, el seu passat obrer com també el seu present entre altres temes, que també es van intentar treure a l'entrevista al Diari de Barcelona. Basant-me en això, he acabat de canviar el nom per Passat de Sants.
Jo i l'Agus ens compaginem les històries que surten als blocs; i podem seguir fent conèixer el passat dels nostres barris.
Aviat, suposo que la majoria dels visitants o seguidors ja ho veureu.
Salut i una abraçada!

1 comentari:

Red Zeppelin D3 ha dit...

Ja seguiré els escrits amb aquest altre nom.